Qiwi

Alla inlägg under april 2011

Av Josefin - 29 april 2011 11:56

Nu har jag snart städat färdig, ska bara torka golven sen e allt klart =) SKÖNT!

Sen blir det väl att jumpa in i duschen och fixa till sig litt för att sedan ta en tur till stan när Linus har slutat. Måste verkligen se om jag hittar nått fint till valborg...alla mina kläder e så slitna! Hem och blondera håret en tredje gång. Håll tummarna för att det inte blir så gult :P


Sen avslutar vi kvällen med att Sandra och Chrille ska komma hit och grilla <3

Härlig dag enligt mitt tycke =)


Ja just det! Måste packa lite också inför smålandsresan i morgon =)


 

Av Josefin - 29 april 2011 09:04

Linus säger att denna låten är vi haha xD

Det låter faktist nästan så...jag vill gifta mig och skaffa kid och han säger"Jag vill det vet du, men inte just nu. Du måste bl.a ha jobb först".


Haha xD Bara det att vi inte gör slut :P


Jag <3 Linus


Av Josefin - 26 april 2011 15:35

                     

Av Josefin - 26 april 2011 10:00

Vilken dag det var igår. Man var igång i ett ju!

Tvättade, städade till djuren och Linus fixade utomhus, sen på kvällen va vi och frillade hos Linus föräldrar.


Så man va helt slut när man kom hem! Hann inte lägga in bilderna jag fotade häromdagen iheller. Men nu är dem inne. Sparar några av dem :P men här är Evelina när hon gungar iaf ^^


     

Av Josefin - 25 april 2011 13:42

Sitter och väntar på Linus att han ska komma hem med en spade så jag kan städa till djuren, för såklart har jag gjort av min.


Därför passar jag på att bjuda på en bild på min underbart söta guddotter Evelina <3


 

Av Josefin - 25 april 2011 10:46

God morgon allihopa!

Fint väder idag igen...det gillas!

Min morgon kunde dock börja bättre...men sånt e livet.


Idag blir det att tvätta, städa huset och till djuren och klippa gräset så vi har en hel del framför oss....men annan vill inte gå upp...synd för annars hade man kanske blivit klar i tid så man hade lite fritid idag :S

Av Josefin - 24 april 2011 20:41

Vilken dag det har vatt =) Inte en lugn stund...det e sånt man gillar :P

Victor har sovit hos oss idag <3

Vi vaknade i lugn och ro, åt frukost för att sedan bege oss ut och fiska =) Men innan fisket så stannade jag hos familjen och fotade Evelina när hon gungade <3

Efter det så lämnade vi sakerna tog ut hundarna lite och busade en massa med dem ^^

Sen va det dax att åka ner till byn och handla mat, vi pantade flaskorna så det blev litta gott med =)


Så nu har man käkat kokt potatis, egen panerad fisk (ingen fisk som vi har fångat haha xD ) och hemmagjord romsås ) MUMS


Snart e det dax för BB... Vem tror ni åker hem?? Jag hoppas på Rodney, men det blir säkert Madde.

Av Josefin - 24 april 2011 16:11

Tänkte bara visa mina ehm...ja det skulle bli cupcakes, men dem blev inte så bra haha xD


Märks inte att  man har gått 1 år som konditor :P Detta e mina första cupcakes ever :P


   

Ovido - Quiz & Flashcards