Qiwi

Alla inlägg under juni 2011

Av Josefin - 5 juni 2011 16:06

Anledning...kan ni läsa på min gamla blogg www.qiwish.blogg.se

Av Josefin - 3 juni 2011 20:30

Kan ni tänka er...Jag lyckades haha :D

Nu är det bara en sak att göra...men väntar tills Linus kommer hem för jag vet inte riktigt hur den funkar....Sen kommer bilder ^^

Av Josefin - 3 juni 2011 09:35

God morgon på er!


kl e inte ens 10 och man har redan fixat sig och städat färdigt från igår =D

Linus ska inte vara hemma idag iheller =( Igår höll sandra mig sällskap. Vi va på Allsång i Torup och såklart fick man båda prata och sjunga i micken :S

När vi kom hem så grillade vi och efter det blev det singstar =) En riktig mysdag <3


MEN idag har jag inget planerat...ska nog börja med planerna som jag har hade jag tänkt :P

Vi får se hur det går och blir....man vet aldrig...kanske blir så dåligt att d inte blir nått av det haha xD


Jaja det återstår att se.

Skapa flashcards