Qiwi

Alla inlägg under juli 2011

Av Josefin - 31 juli 2011 19:47

Idag har vi vatt och storhandlat...När vi kom hem så rensade vi kylen.

Kan inte precis säga att det har vatt en bra dag för JÄVLAR vad Linus har vatt på dåligt humör!!!! Antar att det e för att han börjar jobba i morgon.


Tycker att ni e dåliga på att kommentera =( Inte så kul att blogga utan respons :P


Iaf...i morgon blir det kanske att städa...och börja på mina dreads =D Längtar tills dem e färdiga och det e dax att sätta i dem <3

Av Josefin - 30 juli 2011 12:27

Vilken morgon =)

Kl 10 åkte jag och Linus till Megs som hade 80% på allt i butiken eftersom dem flyttar till ett nytt ställe i morgon.

Shit vad vi shoppade =)


ALLT vi handlade blev 382:- och det skulle igentligen ha blivit 1911:- Det kallar jag klipp :D


Detta handlade vi:



 

* 1 underlägg (till skålarna)

* 1 pipleksak

* 1 vattenskål

* 1 kloklippare (till gnagarna)

* 1 kam

* 1 stoppsele

* 2 halsband

* 2 ID tags

* 5 kg kaninmat

* 12 Bozita träningsgodis

* 10 råhudbollar med pressat skravs i

* 16 ben

* 7*2 Leverbern

* 2 paket drops (till gnagare) med 4 olika sorter i var

* 3 kg hundkex

* 4 packet flugpapper

* 1 flugfångar



             

Av Josefin - 29 juli 2011 12:27

Nu minns jag vf jag har hållt mig bort från hundforum dem senaste åren...

Jag har hållt på sååå mkt med djur och sitter ofta på olika forum och av alla slags folk så är hundfolket dem absolut mest otrevliga folk jag stött på.


Man får ABSOLUT INTE äga en blandras för då är man mycket sämre hundägare...visste ni det? Man får såna fruktansvärda påhopp bara man visar näsan och äger en blandras på olika forum.

Vände mig till olika forum för att jag behöver hjälp med dollys skällande när vi är ute. Hon skäller 90% av rundorna och varken tränare eller kurser har hjälpt. Därför skrev jag till några forum om hjälp...vilket jag ångrar djupt nu!


 

Av Josefin - 28 juli 2011 12:02

Igår var jag och Linus på Danmarks zoo med familjen =) Dock va inte alla med. Det blev en del foto, men kan ju inte ladda up ALLA här på bloggen idag...kan ta nåfra idag och några nåfon annan dag. Jag laddar upp miniatyrbilder, för det gör så att inlägget inte blir en halv mil lång. Men om ni klickar på miniatyr bilderna så får ni upp dem i större storlek =)


Vi hade det supermysigt! Det va igentligen inte meningen att vi skulle med, för vi kände att vi inte riktigt hade råd...Så kvällen innan kl 22 bestämde Linus att vi skulle med :D


                                       

Av Josefin - 28 juli 2011 10:30

God morgon på er!


Har ju glömt att skriva och visa bild på att ena dreadsbeställningen e färdig =)


 

Av Josefin - 25 juli 2011 23:00

Idag har hela fagen gått åt att göra dreads och kundens hår blir antagligen färdigt i morgon :P Dessutom så får jag nog mitt eget hår i morgon =D Men jag måste ha is i magen för har en till kund som väntar på sina dreads.


Vet ni vad?? Hade jag haft längre hår så hade jag nog dreadat mitt egna hår :P MEN då hade det tvättats och skötts! Finns inget äckligare i hårväg när folk har riktiga dreads som inte sköts! Dem ger andra med dreads dåligt rykte om att det är ohygieniskt...Men det e det inte så länge man sköter dem!

Av Josefin - 24 juli 2011 22:37

Då har jag precis beställt lite hår till dreads till mig sj :D

Nu när jag har två beställningar så blir där lite pengar så jag äntligen kan ha dreads igen ^^ Denna gången ska jag ha dem blonda i två nyanser...några enstaka rosa och turkosa, kanske 2 candycanes och 4 st boxbraiding dreads :D Kommer nog att bli finfint =)

Ovido - Quiz & Flashcards