Qiwi

Alla inlägg under september 2011

Av Josefin - 21 september 2011 21:36

Av Josefin - 17 september 2011 16:47

Var på NM i dag =) Nationella Mästerskapen i marsvinsutställning ^^

Kikade bara in för skojs skull när jag ändå skulle hämta mina hanar som kommer från Gävle. och SÅKLART kunde jag inte motstå den söööta teddyhonan :D Så hon följde oxå med hem =) Köpte även en utställningsplatta eftersom jag har planer på att delta i SSV´s utställning i Landskrona nästa månad =) Fotona som jag laddar upp gör inte alls marsvinen rättvisa så jag kommer ev att fota dem i morgon med systemkameran =)


     

Av Josefin - 14 september 2011 16:35

Efter att ha fått samma sjukdom som mitt marsvin hade som gick bort så har ni även två av mina möss lämnat mig =( Vilket resulterat att jag bara har gammeltanten kvar som lever på lånad tid.




R.I.P Onyxia

 




R.I.P Lesther

 

^^

Av Josefin - 2 september 2011 19:49

Shit vad dålig jag har vatt på att uppdatera min blogg =(

Har haft så mycket att göra nu när man har fått jobb.

Jag har även gjort en hemsida till min marsvinsuppfödning nu =) Kika gärna in på den www.qiwis.webs.com


Just nu har allt börjat flyta på ^^ Men saknar fortfarande 2 viktiga saker, som jag hoppas på inom en snar framtid ^^ Men vi får se vart livet leder en...man kan ju alltid hoppas haha

Ovido - Quiz & Flashcards