Qiwi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Josefin - 31 oktober 2011 22:03

Wohoo...pysslade ihop en header som jag akn använda sålänge :P

Höll på att slita datorn i tusen bitar innan jag fick ihop bilderna sidan om varandra och lika stora.

Jag lämnar det med att göra header till någon annan som faktiskt kan haha xD

Av Josefin - 30 oktober 2011 01:09

God kväll!


Denna veckan har jag knappt ens haft min dator igång :-O och DET e ovanligt :P

Har haft e del att fixa nu när man skulle få hem tvättmaskinen. Men nu e allt på plats! Nästa vecka får vi våra garderober :D MEN då kommer problemet...Vi skulle bygga nya burar till grisarna för pengarna vi skulle få för terrariumet. Men ingen har köpt det än så länge =( Hoppas att vi får sålt det till helgen!


Lägger upp en annons här i morgon, orkar inte nu.


God natt på er!


Bjuder på en bild som är ca 2 år gammal. Fotad av Sandra Tingberg


 

Av Josefin - 25 oktober 2011 16:06

Har två dräktiga marsvin här hemma =) Så om någon är intresserad av marsvin så kontakta gärna mig =) Glöm inte min hemsida btw  www.qiwis.webs.com


Har dessutom dabbagam + skäggagam + terarium 100*50*45 som bortskänkes. Dabbagamen har stannat i växten (pga sjukdom som unge).


Vi säljer även vårt stora terrarium som vi har byggt. Där är 6 terrarium i ett så att säga :P

3st som är 80*40*40 och 3st som är 50*40*40

Av Josefin - 25 oktober 2011 15:54

           

Av Josefin - 24 oktober 2011 23:43

Heej!


Dem senaste dagarna har varigt väldigt stressande inför Halloweenfesten som vi höll i. Micke från Göteborg kom i Torsdags och åkte hem idag.


Jag tyckte att festen blev lyckad =) och om jag förstått det rätt så var det fler som tyckte det. Tyvärr fick jag gå hem tidigare än väntat =( kanske inte lika kul men så blir d ibland.


Idag har jag jobbat och känner mig sjuuuukt sliten, tror det e efter helghens aktiviteter :P


Har även fixat så att mitt hjärtegull Leeroy kommer att bo hos Sandra i ca ett halvår tills vi har fixat uthuset till djuren. Kommer kännas fruktansvärt tomt =( Tur vi bor så nära så att jag kan titta förbi o gosa med honom då o då ^^ Men kommer sakna honom ändå <3


I morgon blir det att hämta ut mitt nya legg. Det blev färdigt förra veckan men har inte hunnit.


 

Av Josefin - 16 oktober 2011 18:03

Absolut INGENTING mer än att slappat och suttit vid datan o spelet. Så j*vla skönt. Vet inte när jag sist hade en sån HELDAG =)


Igår firade jag och Linus vår 9 års dag som igentligen är på måndag. Det blev en runda till stan och lite mys här hemma med Tacos.


Linus fick en klocka utav mig och Han har bokat the sims 3 pet till mig ^^

Det ska faktiskt bli riktigt kul att se förändringen med pet-edition sen 2:an.


Nu är det inte länge till Halloweenfesten =D och ännu kortare tid tills Micke kommer ner. Längtar ju ^^

Av Josefin - 14 oktober 2011 12:45

Igår va det mycket som skulle göras men hann inte mer än hälften =(

Det blev städat till alla djuren utom kaninen, Vi va i trelleborg och fixade id, och i stan och titta i akvariebutik.

Det blev en kampfisk till mig :P Han heter Bruce xD Linus akvarium får däremot vänta till nästa vecka eftersom bottensubstratet inte fans inne.


Idag står det på listan att städa lägenheten och till kaninen.


 

Av Josefin - 12 oktober 2011 19:44



Kan Inte få denna ut huvudet! Men erkänn att den e härlig haha :P

Damn you Linus!! xD

Ovido - Quiz & Flashcards