Qiwi

Alla inlägg under september 2012

Av Josefin - 27 september 2012 22:39

Jag Lyssnar inte på Justin Bieber, men tycker inte illa om honom iheller. Har nog aldrig hört någon av hans låtar eftersom den musikstilen inte intresserar mig.


Men det är sån stor hysteri runt omkring honom....Antingen älskar man honom eller så hatar man honom...tydligen.

Jag tycker att han verkar väldigt omtänksam faktiskt.


Kolla bara på denna videon.

För er som inte vet så har tyvärr denna lilla flicka på 6 år gått bort i cancer.

När hon låg på sjukhuset så ordnade sjukhuset ett låtsas bröllop och detta fick Justin reda på. Han träffade denna flicka och höll kontakt med henne, allt för att hon skulle få sin dröm uppfylld sista tiden i livet.


V I D E O N

Av Josefin - 19 september 2012 23:23

Idag blev det en tripp till skogen med vovvarna. Det är så konstigt väder! Ena minuten är det regn och andra är det full solsken.
Förutom promenaden så fick vi sötbesök aven liten puppors som jag ska börja passa om dagarna. Mina hundar sköte sig ganska bra men inte perfekt, det kommer efter att dem har fått träffas några ggr.

Nä nu ska jag sussa. God natt på er och sov så gott!

Av Josefin - 17 september 2012 20:35

Min hamster som har varit utan namn allt för länge.  Han har kallats hamster nu ett par månader.

Har två namnförslag, men kan inte bestämma vilket.

Ni kan väl rösta vilket ni tycker passar :P


Alfred eller Ruben

 

   


Av Josefin - 17 september 2012 17:07

Jag har rensat min garderob nu och säljer en hel del kläder som har blivit förstort. Går även att skickas men då står köparen för frakten. Klicka på bilderna för att få dem större.


Vid intresse maila: dollzan@hotmail.com

eller lämna en kommentar, men då måste ni ange er mailadress så att jag kan svara er.



                                                               

Av Josefin - 16 september 2012 16:01

ÄLSKAR ER MASSA   


         

Av Josefin - 16 september 2012 10:58

WOHOOOO är så lycklig idag!

Var tvungen att väga mig idag (ja det sätter sig på huvudet). Och jag har nått ett stort delmål ^^

Var bara tvungen att berätta det!


Bjuder på en bild på mig och Evelina (min guddotter/systerdotter) Jag för 26 kg sedan.



Av Josefin - 15 september 2012 23:40

Idag har jag varit på klubbdag som hundklubben "Min hund och jag" höll i. Tog med mig Flizan och Linus körde till skogen med Dolly. Enligt Linus så skötte hon sig toppen! Dock var Flizan inte lika duktig :S envis hund!


Efter det var vi en runda hos svärföräldrarna och nu ikv kom min kusinvitamin på besök <3


Så med andra ord så har det varit en händelserik dag vilket gillas :D Man kommr på lite andra tankar då.


Nu nä ska jag gå och sussa kudden så att man orkar med morgondagen...


God Natt på er där ute!

Av Josefin - 15 september 2012 13:19

Kände att det var på tiden att förnya bloggen lite :P Har ju haft samma header typ i ett år nu. Gjorde bloggen lite höstig nu med orange och sånt.


Vad tycker ni om det nya utseendet?

Ovido - Quiz & Flashcards