Qiwi

Alla inlägg under december 2012

Av Josefin - 19 december 2012 20:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Josefin - 16 december 2012 21:14

Idag har det blivit lite julmys =)

Vi har klätt gran och jag har gjort marsipanfigurer :P


Bil på granen får komma i morgon när jag har fixat en ny stjärna :P men addar upp bild på mina marsipanfigurer iaf.

I morgon e det dax för ung lots....sista veckan för denna omgången. Sen får vi se om jag får fortsätta nästa gång. Det hade varit kul om jag hade fått det för man har ju lärt känna en del härliga människor =) Ni vet vem ni e ^^


Om en halv timme börjar en dokumentär på TLC om att jorden ska gå under 21/12-2012. Den måste jag se. Tycker det är intressant, men absolut läskigt. Ni får tycka vad ni vill men jag e faktiskt rädd!


Ha en bra kväll alihopa!


 

Av Josefin - 16 december 2012 00:19

Har jag sagt att jag ÄLSKAR julen? Det e den bästa högtiden som finns! Allt är så mysigt med den =) Snon som dalar, alla tända ljus, familjerna träffas, bakning, matlagning....UNDERBART!


I morgon ska vi klä granen =) Myspys ^^

Idag var det pepparkaksbak med mamma, Linus och lilla Evelina. Kanske inte dem vackraste, men dem ska ändå gå i sönder i magen haha xD


Nä....nu ska jag lägga mig och titta på tv och se om jag kan sussa. Känner mig nte alls trött, men man vill inte vända på dygnet.


God natt på er!


 

Av Josefin - 12 december 2012 21:19

Heej!


Hittade äntligen en valpkurs som börjar i mitten på januari :D Har anmält Lexie till den. Vet inte om den är bra, men hoppas det. Vad jag förstått det som så kör dem mjuka metoder. Tror dem hette boniza ller bozita eller nått sånt, minns inte riktigt. Någon som har erfarenhet av dem?


Btw så skrev jag på anställningspapper i måndags :D Så nu är jag deltidsanställd på ett hunddagis :D Jag är sååå lycklig, får jobba med vovvar =) Kan det bli bättre?



Av Josefin - 2 december 2012 21:48

Lexie skötte sig galant idag! Hon e så himla duktig!

Riktigt stolt matte =)

Dock va det sjukt kallt och det snöade en massa, men ändå mysigt ^^


Vill gå valpkurs NUUUUUUU....tråkigt att det inte är förän februari =( Någon som vet en billig och bra hundklubb som har valpkurder vid denna tiden? Tycker att hon är för gammal i Mars.


   

Av Josefin - 2 december 2012 11:02

God morgon på er!

Så mysigt att vakna upp på 1:a advent med snö :D ÄLSKAR JULEN!

Idag ska jag och Lexie vara med på tomteparaden ^^ Det är hundklubben "Min hund och jag" som anordnar den. Det kan bli kul och även bra miljöträning för henne.


Såhär söt ska hon vara idag

 


För er som bor i Svedala så är det tomteparad på gågatan kl.15

Ovido - Quiz & Flashcards