Qiwi

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Josefin - 20 mars 2014 14:24

Har flyttat tillbaks till min gamla blogg då jag inte kan få kommentarerna att fungera BLÄÄÄÄ...hatar att behöver flytta bloggen...men aja så e det när bloggplatsen inte kan hålla sig uppdaterad och fixa till saker =( Hoppas att ni fortsätter läsa för nu LOVAR jag att inte byta mer...j*vla skit!


HÄR ÄR NYGAMLA BLOGGEN SOM JAG FLYTTAR TILLBAKA TILL: www.epicqiwi.blogg.se

Av Josefin - 20 mars 2014 08:25

God morgon!
E helt nervös för jag ska till AF.
Har tydligen gått in i fas tre nu trotts att jag nyligen jobbat ett helt år vilket jag tycker är skumt. Jag har jobbat som Tim nästan hela tiden och föra året deltidsanställd . Tycker att det är konstigt att vissa andra har gått arbetslösa i evigheter och inte ens haft Tim får pengar.
Kommer få vilket som men det kommer dras ner väldigt mycket :( inte kul alls...men livet e inte rättvist.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards