Qiwi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Josefin - 11 oktober 2011 09:49

God morgon på er!

Idag är man ledig =)

Ska snart fixa mig för jag ska till Elli och umgås lite :P Ska nog ta med kameran och fota hennes mjauer lite ^^

Fotade växter lite igår i upphållet mellan regnskurarna :P Vlev inte många bilder, men en del.

Jag är så sjukt taggad på att fota med systemkameran, vilket jag inte har gjort (seriöst, utan bara tramsat runt) sen i somras vi va på zoo i danmark. Inte ens dem blev så seriösa eftersom man hade så mkt att titta på :P


Väntar bara på det fina vädert så man kan bege sig ut i skogen och fota =)


Nä nu MÅSTE jag fixa mig, ska va hos Elli om 40 min.


Ha en bra dag!

Av Josefin - 9 oktober 2011 19:23

Här kommer bilderna på marsvinen som vann rosetter (och dessutom lite andra saker så som mat, godis m.m.)

Jag var nog inte riktigt vaken när jag fotade för bilderna ser rent ut för jävliga ut. Men d e klart...gick ju 05,30 på morgon så man var rätt nannig när man kom hem. Men ni ser iaf vad bilderna föreställer :P


           


Av Josefin - 8 oktober 2011 23:20

God kväll på er!


Vilken dag =)

Idag har vi varigt på SSV utställning i Landskrona ^^ Linus och Sandra var med vilket jag tackar för! Dem har varigt till stor hjälp och även stöttat mig en massa <3 Detta var min första utställning som jag deltog i och jag är nöjd med resultaten =)


Kl är så mkt nu och jag är super trött med tanke på att vi gick upp 05,30 i morse så i morgon kommer jag att ladda upp bilder och resultat från utställningen :P


I morgon så hade jag planerat att inte göra ett skit! Bara slappa och ta det lungt :P Men man vet aldrig vad dagen har att erbjuda.


Men nu hör jag hur kudden kallar så nu ska jag gå o sussa! God natt på er!

Av Josefin - 6 oktober 2011 10:49

Fy vad dålig jag e på att blogga...måste ta mig i kragen! Ser ni förresten att jag bytta namn, fast det e samma blogg =)

Qiwi istället för qiwish ^^


På lördag är det ju marsvinsutställning =D Hoppas magen har lugnat sig ytterliggare tills dess. Men jag står i valet och kvalet om jag ska bada grisarna idag eller i morgon. Om jag gör det i dag så har dem hela morgon dagen att skaka av sig allt löst hår, men också möjligheten att bli smutsiga igen...hmm...hur hade ni gjort?


Nä nu ska jag försöka väcka Linus som vanligt, han ska till läkaren.

Av Josefin - 4 oktober 2011 09:46

Hoppas att det blir bra lön för då ska jag beställa en Ziperall (onepice fast ett annat märke). Har velat ha en sån sjuuukt länge. Antar att man kommer att bo i den isf :P


Tyckte att det var bra på deras hemsida för där stod även måtten över byst och stuss. Alla andra sidor har bara efter längden och jag menar vad säger längden om tjockleken? Vissa har ju lite mer kött på benen än andra haha xD Men håll tummarna nu att jag får en bra lön =)

Ovido - Quiz & Flashcards