Qiwi

Alla inlägg under november 2011

Av Josefin - 13 november 2011 20:21

Nu undrar jag var bloggplatsens app tar vägen??? Den skulle komma i oktober jue =(

Av Josefin - 9 november 2011 23:31

När man är fattig så får man improvisera när det gäller julklappar. Jag har inte råd att lägga ett par hundra till varje person. Därför kom jag på en fin idé som jag hoppas kommer att gillas. en del av sakerna är nu beställda =D

Av Josefin - 4 november 2011 15:01

Vad tycker ni om detta med nya stärntecken?

Jag e fortfarande oxe iaf :D skönt haha


Har ni fått ändrat stjärntecken?


http://www.aftonbladet.se/wendela/article12479363.ab

Av Josefin - 3 november 2011 14:44

Usch...denna dagen har inte varigt den bästa...men man överlever får jag hoppas haha.

Först cellprovtagning i morse sen en liten dispyt ang jobbet....men men...det är väl något sam händer alla antar jag.


Meningen var att jag skulle storstäda alla djurens burar idag, men frågan är om det är lönt när marsvinen i övermorgon får nya burar...Blir nog att bara rensa ut det värsta bara.

Tanken är att vi ska bygga burskåp utav GORMA lagerhyller från Ikea. Jag tror att det kan blir riktigt bra, har ju sett på nätet vad folk har lyckats med.


Innan när jag bodde hemma och innan jag blev sjuk så drev jag ju marsvinsuppfödning. Då använde jag mig utan PAX garderober och komplement lådor. Funkade väldigt bra, bara lite klumpigt med den stora dörren av kompostgallert.


Ska se om jag hinner fota den lilla grisen med systemkameran idag ^^


 

Av Josefin - 2 november 2011 10:47

Välkommen lilla pethona/unicorn :P

Hennes päls är formade så att hon ser ut som en liten unicorn ^^


Floxken här hemma accepterade henne direkt, tur att man har så snälla marsvin =)

MEN hon är namnlös...alla förslag är välkomna...ett namn som står på förslagslistan är Trullza =)


Ursäkta dem dåliga mobilbilderna!


   

Ovido - Quiz & Flashcards