Qiwi

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Josefin - 24 april 2011 20:41

Vilken dag det har vatt =) Inte en lugn stund...det e sånt man gillar :P

Victor har sovit hos oss idag <3

Vi vaknade i lugn och ro, åt frukost för att sedan bege oss ut och fiska =) Men innan fisket så stannade jag hos familjen och fotade Evelina när hon gungade <3

Efter det så lämnade vi sakerna tog ut hundarna lite och busade en massa med dem ^^

Sen va det dax att åka ner till byn och handla mat, vi pantade flaskorna så det blev litta gott med =)


Så nu har man käkat kokt potatis, egen panerad fisk (ingen fisk som vi har fångat haha xD ) och hemmagjord romsås ) MUMS


Snart e det dax för BB... Vem tror ni åker hem?? Jag hoppas på Rodney, men det blir säkert Madde.

Av Josefin - 24 april 2011 16:11

Tänkte bara visa mina ehm...ja det skulle bli cupcakes, men dem blev inte så bra haha xD


Märks inte att  man har gått 1 år som konditor :P Detta e mina första cupcakes ever :P


   

Av Josefin - 24 april 2011 11:20

God morgon på er!


Superfint väder ute idag igen och jag känner för att hitta på nått kul idag...nått som kanske inkluderar att fotta :P

Någon som har nått förslag som inte kostar nått?

Va sjukt sugen på skånesdjurpark, men Linus får inte sin lön förän nästa vecka =( så det får vänta.


Men alla förslag är välkomna!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards