Qiwi

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Josefin - 24 juli 2011 22:37

Då har jag precis beställt lite hår till dreads till mig sj :D

Nu när jag har två beställningar så blir där lite pengar så jag äntligen kan ha dreads igen ^^ Denna gången ska jag ha dem blonda i två nyanser...några enstaka rosa och turkosa, kanske 2 candycanes och 4 st boxbraiding dreads :D Kommer nog att bli finfint =)

Av Josefin - 24 juli 2011 14:16

Jag har fått många förfrågningar om hur man gör dreads... Därdör har jag nu spelat in lite videos för att visa er :P Dock är inte kameran så bra och inte ljudet iheller för den delen, men det duger sålänge iaf =)


Dem kommer nog komma in under dagen om jag har lyckats att hålla varje video under 5 minuter för det e videofy´s krav.


Men håll ögonen öppna :P

Ovido - Quiz & Flashcards