Qiwi

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

God Natt

Av Josefin - 13 september 2012 22:25

Som jag skrev i något inlägg längre ner så mår jag inte på topp och just nu e ALLT fel!

Jag känner mig såååå sjukt gnällig! Men det e min blogg och där gnäller jag om jag vill för här kan folk välja om dem vill lässa eller inte :P


För det mesta när man mår dåligt så kan ingen säga något till en för då tar man åt sig och blir ledsen trotts att det inte är menat så.


Dessutom vill jag ha lååångt fint håt =( men vet mkt väl att så fort mitt hår får lite längd så klipps det av igen för jag har värsta svintohåret. Men tycker det e helt fint med långt hår...Men även med kort hår!


I morgon är det väging vilket jag inte alls vill eftersom att jag känner att jag inte har gått ner nått...så då blir man deppigare utav det.


Nä, nu ska jag krypa ner i sängen hos blivande mannen och vovvarna för lite mys. I morgon blir det att tvinga sig till Ung Lots, fast man bara hade velat stanna hemma och tyna bort. Ska försöka tänka positivt!


God natt på er!


 

 
 
Ingen bild

Sandra

14 september 2012 01:10

Upp me hakan hallå!! Såg idag att du skrivit på något foto att du gått ner 24 kilo, de e mycke! Klappa dig själv på axeln istället!

Josefin

14 september 2012 11:12

Tack så mkt :) jag ska försöka ^^ orkar inte vara deppig mer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 20 mars 2014 14:24

Har flyttat tillbaks till min gamla blogg då jag inte kan få kommentarerna att fungera BLÄÄÄÄ...hatar att behöver flytta bloggen...men aja så e det när bloggplatsen inte kan hålla sig uppdaterad och fixa till saker =( Hoppas att ni fortsätter läsa fö...

Av Josefin - 20 mars 2014 08:25

God morgon! E helt nervös för jag ska till AF. Har tydligen gått in i fas tre nu trotts att jag nyligen jobbat ett helt år vilket jag tycker är skumt. Jag har jobbat som Tim nästan hela tiden och föra året deltidsanställd . Tycker att det är konst...

Av Josefin - 18 mars 2014 12:04


Hej! Även denna dagen känns jobbig :( Men igår överraskade Linus mig med världens bästa present! Sista tiden har jag saknat Leroy något fruktansvärt... Linus hade hittat en rexad dvärdvädur som skulle omplacera pga att han inte passade i av...

Av Josefin - 17 mars 2014 08:26

Fy fan vilken dag det är idag :( Ångest som fan och börjar nog gråta om någon säger bu eller bä till mig :( Var tvungen att skriva av mig lite här så dem på fb slipper se allt negativt. ...

Av Josefin - 16 mars 2014 12:23


Heej!   Denna helgen har varit riktigt skön och slapp =) För en gångs skull har man inte haft något planerat. Dock blev man helt förbannad igår. Stod och gjort kalops hela dagen och när där är ca en timme kvar så lägger spisen av :/ Vi fick g...

Ovido - Quiz & Flashcards