Qiwi

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Josefin - 9 april 2013 20:14

Det är ett tag sen man såg den nu. ÄLSKAR den filmen! Och ni som gillar rock måste se den! Tror jag såg den typ 7 ggr när den kom ut och nu e jag sugen på att se den igen. Man kan inte få nog hihi ^^ Kanske för att dem spelar bara bra musik i den och där är fins pojkar att titta på ;)


Någon som kanske vill se den en dag med mig?


Här kommer några smakprov ur filmen:









Skulle behöva uppdatera min musikspellista lite... Skriv gärna kommentarer med några låtar som ni tycker e bra :P

Har några låtar som går lite oftare än andra ;) Laddar upp några av dem längst ner i inlägget. Lyssnar rätt mycket på P!nk, tycker hon har jäkligt skön stil ^^


Jag ÄLSKAR rock! Men av någon anledning så har det blivit mer blandat den sista tiden...




Ovido - Quiz & Flashcards