Qiwi

Alla inlägg under maj 2013

Av Josefin - 29 maj 2013 18:17

God kväll på er!
I lördags så beställde vi min vigselring :D det e helt nära nu :)
Man tycker at man har allt under kontroll men när man tänker efter så e D mycket som man inte tänkt på och jag börjar få smått panik. Behöver hjälp av någon som e mer insatt än mig i detta hehe det e bara att anmäla sig :p

Bjuder på ett par bilder på vovvarna

Av Josefin - 21 maj 2013 17:47

Vad skulle jag gjort utan mina underbara vovvar? Dem förgyller ens vardag till MAX. När man känner sig ledsen så kommer dem med sina viftande svansar och puffar på en för att sedan överösa en med pussar <3


Älskar dem massa <3


       

Av Josefin - 16 maj 2013 12:20

Då va alla inbjudningskorten till bröllopet utskickade...Vi har även skickat in hindersprövning och efternamnsbyte till skatteverket. Så himla spännande ^^ inte alls lång tid kvar nu :P böjar känna att stressen kryper närmare.

Kan inte riktigt förstå att jag ska bli fru Holmberg i sommar hehe :P


Åh.....e såååå jäkla sugen på popcorn och spela wow....men har varken popcorn eller någon gametime =(

Håller iaf på att ladda ner Tera så jag får se om det är något för mig....


Jag känner att jag e lite på bättringsväg nu....har legat sjuk i över en vecka nu.


Ha en bra dag allihopa!

Av Josefin - 12 maj 2013 23:03

Ligger i sängen o kan inte sova.... E så trött på allt och önskar att jag bara kunde stänga av.
Min blogg måste vara jävligt tråkig att läsa xD bara gnäll o gnäll o gnäll....men det e min blogg o jag skriver vad jag vill. Det hjälper mig lite att få uttrycka mina känslor någonstans och ingen är tvungen att läsa/lyssna utan det är frivilligt om man vill besöka min blogg eller inte.

Vill dela med mig av att mina vovvar ha gjort stora framsteg o blivit jätte duktiga :) Lexie har lugnat sig o Dolly skäller inte lika mycket som innan.

Nu ska jag ta en tablett och fortsätta försöka sova. God natt!

...

Av Josefin - 3 maj 2013 19:36

Var på gott humör innan idag för vi ska till stan i morgon och titta på ring.


Satt och kollade lite på nätet för jag kom på en sak och min misstankar stämde.....f-cking f-ck j-vlam-g sk-t!

Varför ska allt gå emot oss? När något faller på plats så ska man ALLTID stöta på nya problem.


http://www.1177.se/Skane/Fakta-och-rad/Lakemedel-A-O/Methotrexate-Wyeth/?ar=True

Ovido - Quiz & Flashcards