Qiwi

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Josefin - 30 januari 2014 23:41

Ikväll har det blivit marsvinsmys framför tv:n. Först tittade vi på djurinspektörerna och sedan predator.

Vad tycker ni om djurinspektörerna?
Jag tycker att det är ett intressant program, dock kan jag inte hålla med alla val som dem gör. Tycker även att det är lite dåligt att den filmer hela tiden deras fina. Dem fikar MINDT 3ggr/avsnitt...sjukt irriterande!

Nu kallar sängen! God natt!

Av Josefin - 30 januari 2014 10:34

God morgon!

Idag är det en jobbig dag :( har inte ens kommit upp ur sängen än (hundarna har vart ute) och jag vet inte hur jag ska klara av att stiga upp iheller :(

Har valt att skriva av mig på bloggen eftersom som folk lägger sig i o klagar på en när man behöver skriva av sig någonstans o d blir en statusuppdatering. Jag söker INTE att folk ska tycka synd om mig som vissa verkar tro. Jag skriver för att det hjälper mig i vardagen och får mig att må bättre när jag får det ut ur mig.

På bloggen trycks det inte upp i huvudet på folk och jag antar att dem som faktiskt bryr sig eller är allmänt nyfikna följer min blogg :)

Jag e hungrig som ett djur, men orkar inte ta mig upp ur sängen o ut i köket. Förstår ni vilken kamp det är vissa dagar? Medans andra dagar flyger man på moln.

Ovido - Quiz & Flashcards