Qiwi

Alla inlägg under april 2011

Av Josefin - 24 april 2011 11:20

God morgon på er!


Superfint väder ute idag igen och jag känner för att hitta på nått kul idag...nått som kanske inkluderar att fotta :P

Någon som har nått förslag som inte kostar nått?

Va sjukt sugen på skånesdjurpark, men Linus får inte sin lön förän nästa vecka =( så det får vänta.


Men alla förslag är välkomna!

Av Josefin - 23 april 2011 22:21

Heej!


Har kört på blogg.se tidigare.


Ja, jag vet att jag har bytt mkt adresser.

MEN en sak som jag har funderat på VÄLDIGT LÄNGE är att jag e så rädd att någon ska sno bilder av mig som jag har fotat, vet att det e jätte vanligt...tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt....


Vet också att man kan fixa högerklicks skydd på blogg.se, men jag e super dålig med koder osv... Men på denna sidan så kan man välja i inställningarna att man vill ha högerklicksskydd vilket jag tycker e skit bra och passar mig perfekt!


Blir det jätte jobbigt för er att jag bytar adress för en sista gång?

Känns tryggare för min del iaf med bilderna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards