Qiwi

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Josefin - 1 augusti 2011 17:12

Nu har Linus beställt 4 frisbees till vovvarna =D Hans planer är att träna dem i det, främst Dolly... Har ni sett sånt? Här är en video iaf...


Av Josefin - 1 augusti 2011 15:16

Jag e helt taggad på att träna hundarna och få rätt på dollys beteende...Har varit nere i en svacka ett halvår och kännt att jag inte får rätt på henne hur jag än gör. Men vill inte släppa hoppet om henne...så nu kör jag en ny mtod. Klicker...Just nu håller jag på att klicka in dem som det heter. Dolly fattar galaoppen snabbt, men det tar lite längre tid för Flizan :P


 

Av Josefin - 1 augusti 2011 11:09

God morgon på er!


Alltid lika kul att vakna med huvudvärk...dessutom har jag ont i öronan, men ignorerar det inför jobb intervjun i morgon. Tycker att man blir atumatiskt "sjukare" när man har vatt hos läkare haha.


Jag skulle ju göra så mkt idag...Rensa i rabatterna, städa, färga håret och se om vi kunda laga punkan på moppen ikv....Tror inte att det blir nått av det...Får se när man har kastat i si en pilla eller två hur det känns då.

Ovido - Quiz & Flashcards