Qiwi

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Josefin - 7 augusti 2011 10:54

Igår hade jag en jätte trevlig dag med Linus, Cicci och Alex.

Vi åkte till Bingsmarken för att bada, men när vi kom ner så blev det mulet och kallt så efter många om och men åkte vi till granhyddan och spelade bangolf. Som vanligt kommer jag sist :P, Linus vann. Bangolf är inte min starka sida, men tycker att det e skit kul :D


Medans vi spelade började solen titta fram och det blev skit varmt! Så när vi hade spelat klart så åkte vi tillbaks till Bingsmarken där jag och Cicci tog ett dopp...Killarna stannade på land och spelade boul med Linus pappa (gubbavarning?).


Alla följde med ioss hem och väl hemma hämtade vi pizza ^^


En perfekt dag enligt mig :P


Blir en bild på Luffe som också va i Bingsmarken =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards