Qiwi

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Josefin - 24 oktober 2012 21:14

Idag var det avslutningsfest på ung lots med tema Halloween =) Det var jätte trevligt ^^ Det blev 3 rätters middag och allt.


Var dessutom hos läkaren idag....det kändes väl sådär :S Hoppas att det känns bättre efter nästa möte och att det hjälper mig!


Blir knäpp på min systemkamera eller datorn....vet inte vilken det är utav dem som klyddar, men dem hittar inte varandra när jag kopplar in kameran....eller jo, men drivrutinerna kan inte installeras. Fattar inte vf dem måste göra det eftersom den alltis kopplas in annars =( Har ju bilder på den som jag vill ha in på datorn och dessutom lägga upp på bloggen och visa er!


Får se om jag får rätt på det.


Har haft en bra dag med lotsarna, men nu när jag kom hem efter läkarbesöket så mår jag inte så bra =(

Ovido - Quiz & Flashcards