Qiwi

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Josefin - 17 januari 2013 23:16

Jaha då har jag skaffat instagram    Bättre sent än aldrig...eller? hehe   


Följ mig gärna! På Instagram heter jag EpicQiwi

Av Josefin - 17 januari 2013 19:27

Det e väl snart dax att byta deseign och header igen. Juletiden är ju över nu :P

Ska bara finna orken...just nu är jag rätt trött.


I Tisdags när jag skulle köra moppe till jobbet så körde jag såklart och ramla...lltid lika smidig! Men uder alla år som jag kört moppe så är detta första gången någonsin som jag ramlade så jag ska väl inte klaga.

Dock gick min mobils skärm i tusen bitar    och backspegelen på moppen knäcktes.

Det gick rätt bra med mig...känner mig mörbulltad, öm och blåmärken lite här och var bara....men man e väl hulken   


Ovido - Quiz & Flashcards