Qiwi

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Josefin - 17 juli 2012 22:02

Tänkte att jag skulle berätta lite om mina djur i olika inlägg.

Blir ett inlägg om dagen med start i morgon. Orkar inte nu, ska nog snart krypa till kojs hade jag tänkt :P


* Hundarna: Flizan och Dolly

* Sköldpaddan

* Kaninerna: Leeroy och Maddie

* Marsvinen: Nanna och Lucy

* Undulaterna: Sky och Peanut

Av Josefin - 17 juli 2012 20:34

Idag har vi vi varit på kiviksmarknad, jag, Linus, kusin K och lilla Evelina <3 Hade det super mysigt förutam allt folket så att man knappt kunde röra sig :S
 
Skulle vilja skriva några väl valde ord om en person! Men med respekt för den andra så gör jag inte det. Men det bubblar i mig och jag kan snart fan inte vara tyst! Blir mer och mer irriterad! Skulle bara vilja AAAAHHHHH!!!!!!
Möjligtvis jag gör ett lösenordsskyddat inlägg sen haha känner att jag måste kräka av mig :P

Men av respekt så håller jag min mun stängd! Hoppas bara att person 2 får upp ögonen snart.....
Vad händer annars idag? Hmmm....inte mkt, datan antagligen....Saknar f.d Tellisen en massa <3 Får se om hon har tid med mig snart en dag efter allt hennes jobb hon haft i sommar vilket är toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards