Qiwi

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Josefin - 23 juli 2012 09:15

Wohoo!!!
Igå blev mitt nagelrum färdigt! Där kommer jag att sitt inne och bygga naglar. Vi ville fixa en plats som är avskild och där hundarna inte få vara eftersom det finns risk för hundhår i naglarna annars.
När man ska bygga naglar så är det oftast för att man vill unna sig lite lyx...inte sitta i någons kök. Därför har jag försökt så gott det går att göra detta rummet så mysigt som möjligt. Bor man inte så stort så får man göra det bästa av situationen :p det behövs dock målas om inne, men det får vi ta vid ett senare tillfälle.

Nu väntar jag bara på att få hem sakerna så att jag kan börja bygga och utvecklas. Som sagt är det ett par år sen jag byggde sist.
Detta är verkligen något som jag vill satsa på! Vill ni hjälpa mig på min väg? Boka gärna tid redan nu. Det kommer att kosta 150:- och det är endast för materialet så som t.ex tippar, gelé, filar, uv-lampor m.m,

Ovido - Quiz & Flashcards