Qiwi

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Josefin - 10 november 2012 17:52

Av Josefin - 10 november 2012 15:08

Åh, måste berätta en sak =)

Nästa vecka börjar jag att praktisera på ett hunddagis två dagar i veckan =D Detta ska jag göra i 4 veckor, sen ska vi prata om ev anställning! Så underbart om jag hade fått jobb där. Tänk att få jobba med det som man älskar mest i världen att göra ^^ Fantastiskt! Bra erfarenhet för mig som har i baktanke att bli hundpsykolog en dag ^^ Antar att man inte kan jobba som hundpsykolog på heltid, men absolut något som jag skulle vilja syssla med som extra.


Jag tycker att det är så intressant med hundars beteende! Varför dem gör på detta sättet, varför dem inte gör si och så m.m


Detta är en toppen erfarenhet för min del! Nu får ni hålla tummar och tår för anställning :D

Ovido - Quiz & Flashcards