Qiwi

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Josefin - 16 november 2012 22:35

1. Vem är jag?

2. Min familj

3. Mina djur

4. possitiva och negativa sidor

5. Intressen

6. Framtidsdrömmar

7. Var vill jag vara om 1 år?

8. Spel som jag spelar

9. Tv-serie som jag följer

10. Någon som jag saknar

11. Bästa låten

12. Bästa filmen

13. Bästa boken

14. Mina vänner

15. Mina rädslor

16. Något speciellt minne

17. Förhållande

18. Snabbfrågor

19. Bästa årstiden/högtiden

20. 5 hemligheter om mig


Av Josefin - 16 november 2012 22:22

Då var det helg igen efter en händelserikvecka =)

Jag har ju som sagt börjat att praktisera med drömjobbet ^^ Nämligen på ett hunddagis. Det är såååå kul att vara där och får göra det som man älskar att göra mest...umgås med hundar =D


Dock är det inte bra för hundsuget jag har ;P

Är ju fruktansvärt sugen på en till hund. And i dont give a f*ck om vad andra tycker att jag redan har två hundar! Finns många som har fler hundar än det... Jag tycker att så länge man sköter sina hundar och har tid och ork så får man väl ha så många man vill....Har jag rätt eller fel? Vad tycker ni?


Jag vill ha en hund som kan följa med mig på lååååånga promenader m.m Tyvärr kan ju varken Flizan eller Dolly det. Flizan för att hon börjar bli gammal och har börjat få ont i höfterna och Dolly för att hennes tassar börjar blöda.


Är lite inne på en golden eller en golden blandning. Tycker att det verkar vara en bra hund.


Tiden hade varit perfekt nu innan man börjar jobba mer.


Tycker att ni kommenterar dåligt, kom igen nu :P


 

Ovido - Quiz & Flashcards