Qiwi

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Josefin - 27 november 2012 19:22

Heej allihopa!


Det är kanske dax att skaffa sig en ny header nu när det har kommit en till vovve i familjen :P Sen måste jag ju göra bloggen lite "julig" hihi....ÄLSKAR julen! Tycker att det är supermysigt!


I morgon flyttar fåglarna, sen tänkte jag att vi ska julpynta ^^ På eftermiddagen är det dax för Lexie att få sin 12 veckors spruta. Undrar hur hon kommer att reagera.


Idag var jag på hunddagiset. Jag trivs super bra där och hoppas att jag kommer att få stanna och börja jobba där också. för tillfället är det bara praktik. Vi ska ha möte nästa vecka ang. anställning...man e inte liiiite nervös eller så.


Vet ni vad? Jag klantade mig igår! nått ovanligt? näää, men ville ändå berätta haha


Har ett läkemedel på mikron i köket och den står alltid där (det är en flaska).  Jag hällde upp den mängd som jag skulle ta och när jag dricker det så domnar det lite i läpparna och det smakar väldigt illa. Tittar på flaskan och upptäcker att jag har fått tag i glycerol istället för mitt läkemedel. flaskorna är väldigt lika. Men varför läser man inte på flaskan innan? Idiot!


Har ont i magen idag men vet inte om det beror på det. Dock så kunde jag inte låte bli att asgarva i all pannik när mamma läser på flaskan "Används för att bevara kvistar och löv" HAHA xD


Oj, vad långt inlägget blev....hoppas att ni orkat läsa det :P

Ovido - Quiz & Flashcards