Qiwi

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Josefin - 25 november 2012 19:18

Nu är hemsidan redo att besökas.

Dock kommer det att tillkomma en massa mer!


http://skallkedjan.hundpoolen.nu/

Av Josefin - 25 november 2012 00:58

Nä nu ska jag krypa till kojs...Lite trött efter en långa dag. Har varit på zoogiganten och köpt ett eget koppel till Lexi. Har även köpt ett skit bra tränings godis som rekommenderas varmt. Dock har jag bara hittat det på djursjukhuset i Malmö för 69:- Det ser ut precis som en rollon som hunden får slicka på istället för att ge den en godisbit som den måste tugga i en halv evighet.

Den fanns i 3 olika smaker...bacon, chicken och beef. Jag köpte bacon för jag kan tänka mig att den luktar mest. Det gick direkt hem till Lexie :D


På kvällen blev det lite träning med Lexie. Vi tränade kontaktövning, sitt och passivitetsträning. Hon sköter sig galant :D Stolt matte <3


God natt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards