Qiwi

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Josefin - 5 maj 2011 09:40

Glömde ju att berätta att min mobil har gått i sönder =(

Har lånat en men den funkar som den vill...skickar sms vilt till alla m.m


Ska se om jag hittar någon annan att använda.

Har önskat mig en begagnad iphone i födelsedags present. Det behöver ju såklart inte va nyaste modellan :P Räcker med vanliga 3G eftersom jag ska förlänge mitt abonnemang i Oktober och välja en iphone 5 ^^


Vi får se om det blir en iphone i present ;) (nyfiken) Annars så får jag fixa en mobil på annat sätt :P det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt =)


Iaf...om ni får konstiga sms så e det bara att radera dem :=P

Av Josefin - 5 maj 2011 08:53

Hejsan!


Sry om jag har vatt dålig på att blogga men har haft en miljoner saker att göra.

Vi var i Småland över Valborg hos några kompisar, riktigt trevligt....bara synd att jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk (sån som man vaknar med ni vet). Den ville inte släppa på hela dagen =(


På vägen hem så åkte vi inom Mörrum för Linus ville på på Laxens hus. Där dem har fiskemuseum. Det blev ett par foton av ån, men jag vet inte var Linus har lagt kameran så jag lägger in dem vid ett senare tillfälle :P


Nu Måndag och Tisdag så har vi fått bytt våra fönster. Rummen känns mycjket större och ljusare...Vi har fått vita fönster, innan hade vi bruna som där va sån på (vet inte vad det heter) men ni vet när dem e i rutor med trä i mellan xD


Igår kväll började vi på köket som ska renoveras och idag fortsätter vi :P

Ovido - Quiz & Flashcards