Qiwi

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Josefin - 23 maj 2011 10:42

Usch vad jag vill ha ett marsvin!

Saknar verkligen dessa söta ljuden som dem gör ifrån sig och deras supergulliga munnar :D

Synd bara att sambon inte vill =(

Önskar ibland att man hade lite mer att säga till om. Man vill liksom ägna sig åt det man brinner för....Bara tråkigt att se att många kan göra det men inte andra. Ja, jag har redan djur, men inte i närheten av så många som jag tidigare har haft och det känns faktist!


Ska se om jag kan fota dem idag oxå =)

Av Josefin - 23 maj 2011 09:17

FY VAD TRÅKIGT!!!!

Tropikmässan i Malmö har blivit inställd =( Jag som såg fram emot den SÅ MYCKET!! Tänkte köpa mig ett par nya möss till min uppfödning ju =( Ja dem säljer stammöss där oxå ^^ Inte bara fodermöss.


Har ju gått o längtat hur länge som helst ju!

Men men...får se om jag hittar några fina musar på annat håll då :P Det tråkiga är att det finns bara ett par musuppfödare i skåne och jag har inget körkort =(

Ovido - Quiz & Flashcards