Qiwi

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Josefin - 20 maj 2011 14:43

Ja, jag kanske är en nåldyna...men vaddå??

Bodymod är ett av mina stora intressen, precis som andra kanske har intressen så som att rida, handla tröjer för 1000:- st m.m


Jag ÄLSKAR att få pryda min kropp med tatueringar och piercingar....Nä, det är inte för andra utan för MIN EGEN skull...för att JAG gillar det!

Det är en livsstil.

Jobb?? Ja, vf skulle jag inte få det? Vet många som t.ex jobbar inom vården som har grönt hår, piercingar och tatueringar mm.


Vi lever på 2000-talet nu....inte 1800-frös ihjäl!!

Det är mycket mer accepterat nu mer. Såg t.ex på en unge i minuten på tv...Där var en barnmorska med dreads =D


Har ni något att säga så snälla säg det till mig! Och kom ihåg...Vi lever på 2000-talet!

Ovido - Quiz & Flashcards