Qiwi

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Josefin - 9 maj 2011 20:59

Funderare :
* Kan man heta Bo om man är hemlös?
* Är det rakvatten i vattenpass? Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka?
*I Sverige bor det svenskar, i Danmark bor det danskar. Vad bor det i Peru då? Peruker?
* Kallar samekvinnor sin dildo för fusklappen?
*Om ett par älskar ute i... naturen, är de uteliggare då?
* Kan man kalla fäder som är hemma med barnen, lagar mat och städar för hushållspapper?

Av Josefin - 9 maj 2011 19:06

Blar så irriterad på folk som "e Sååå duktiga"!!!!!

Tydligen sitter en människor och dömmer att jag inte alls kan göra en sak som hon inte vet ett skit om. Hon känner ju för fan inte ens mig...vi känner samma människor bara :S

Jag vet iaf vad jag kan och inte kan och var jag står och vad mina vänner tycker....det e det som e det viktiga <3

Av Josefin - 9 maj 2011 14:54

Jag e sjukt sugen på att börja i kör igen!

Jag gick i kör i 10 år och känner nu att man saknar det lite :P Dock sjunger jag heller än bra....men ändå....Har mailat han som har hand om gospelkören i svedala iaf ^^ Får se vad han säger. Det e den roligaste kören som svedala ghar att erbjuda.

Av Josefin - 9 maj 2011 09:39

God Morgon!


Shit vad dålig jag har vatt den senaste veckan på att blogga, men har inte riktigt haft tid. Vi håller på att renovera köket. Och en tid kändes det som om vi inte kom nån vart för då var det bara spackla, slipa, spackla, slipa om och om igen ....*suck* Men nu är väggarna målade och idag blir det luckorna =) I morgon ska jag storstäda sen ÄNTLIGEN kan man få sin efterlängtade slappedag :P


Golvet i köket får vänta tills vi känner oss lite rika ;)


Nu ska jag käka frukost, ta nått mot skallebanken sen blir det att hugga i :P

Ovido - Quiz & Flashcards